torsdag 22 maj 2008

Pasteller och Leila

Supersöta koppar från Mammas butik Lavendel&Romantik, allt smakar sååååå gott i dom
Dom här jättesöta plockade jag från min trädgård i går, vet ni vad dom heter? Daniel kanske vet ;-)
Diskställ från Åhlens
Myspys från Duka.
Rosa pelargoner måste man ju ha för att uppnå den härliga pastell/sommar känslan i köket.
Här är min lilla flitiga Lisa ...

Jag tycker om pasteller, det är lite avslappnat och sött och sen så blir man sötsugen =) Så det är väl passande att ha det i ett kök(eller inte)
Och jag blir alltid lika inspirerad av Leilas kök och framförallt hennes maaaat mums. Och sen är hon ju faktiskt väldigt söt också, hon har en självklar plats i mitt kök.
Hoppas solen skiner hos er också idag.

Kram/ Frida

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hello själv! Ja det har gått så himla fort och är så mysigt, man blir sugen på en till.

Vad roligt att du är tillbaka på banan igen. Kramelikram

Lavendel & Romantik sa...

Hej Stumpan....Du vet att jag gillar ditt fina pastellkök...Och visst är det MORSDAG på SÖNDAG men det är det även för dig min lilla gogumma/ Älskar dig/Mamma

Hem och Lycka sa...

Ja, visst är det fint med pasteller. Gillar dina termosar, söta! Har precis beställt en blå från Russinnet faktiskt, lustigt! Trevlig helg, kram!

Mjuka sa...

Vilken söt termos du har!! Var kommer den ifrån
kramar malin

linnea-maria sa...

hejsan
Helt plötsligt rasslar det bara till och du har 3 nya inlägg. Jättefint i sommarstugan vitt och fräscht!! Toaletten blev jättesnygg, bra hörn att börja i.
Jag tycker hemskt mycket om ditt pastelliga kök, allra helst din fina soffa! Tovsippa heter blomman.
Ses vi på onsdag kanske? Kram /linnea-maria

A home far away sa...

Och vilka fina detaljer du visar från köket ditt!

Kram Gunilla i Singapore

Philura sa...

Så härligt somrigt me dall pastell!

Anonym sa...

Hej hej! Saknar dina inlägg, vill ju se vad ni har för er. Kram Mia

Fake cake sa...

Har just kikat runt i din blogg och vill säga att du har det verkligen fint i din lya. Gillar din inredningstil med lite pasteller.Fick inspiration nu:)

Ha det så bra//Kramis