tisdag 21 oktober 2008

I funderingarnas land...

Vitt ska det vara iaf (i mitt nya hus) och råspont, mycket råspont.
Sen vet jag inge mera ;-) Nej då.
Vi betalade handpenningen idag så nu känns det liiite mer verkligt. Jag ska lägga in lite bilder på huset sen när jag kommer dit nästa gång och har huvudet och kameran med mig.
Kylen ska bli en Smeg från bagaren & kocken. Ett Gjutjärnsbadkar med en vattenfallskran eller vad de heter.
Ja mer planer och uppdateringar kommer. Detta kommer nog att bli en renoveringsblogg ett tag :)

Min lilla skrutta vill säga hej

5 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Hej mina små snuttor!!!!Va kul att se att du har hittat tillbaka till din blogg....Klart du ska skriva om renovering och tips...Det är så kul att ni köpt ett så mysigt hus....Ska bli kul att se alla framsteg....Och klart det blir mat snart:...Kram och god natt ÄLSKAR ER/Mamma

Hem och Lycka sa...

Låter underbart.. Smeg vill ju jag också ha men tror inte Bostadsbolaget går med på det ;-)

Såå söt lillan är - vad stor hon blivit!

Kul att se inlägg i din blogg, hoppas du fortsätter med det! kram

Anonym sa...

Hej hej!

Jättekul att träffa dig igår, måste se till att dejta nån dag framöver så vi kan prata lite mer.

Kram på dig

linnea-maria sa...

NÄmen hallå! Det är ju tur att bloggarna finns annars skulle man ju inte få reda på något. Din svärmor säger ju aldrig något! Vad roligt att ni har hittat något eget som ni kan skapa till ert eget hem. Hoppas det blir bra. Kram /linnea-maria

linnea-maria sa...

Ja det är lika bra att köpa det man verkligen vill ha från början! Så står det sig längre och det tjänar man på i längden. Ha en fin vecka /linnea-maria