måndag 26 november 2007


Gjort lite julpyssel idag. En "julstrut" med ett hjärta som jag knåpat ihop :-)
Har sytt den av ett örngott. Har ingen symaskin och man kan förlora förståndet för mindre hihihi men skoj var det........


Japp, jag har inga problem med att erkänna att jag än en gång fallit för "grupptrycket" jag har gjort julstrutar av tidningspapper....
men jag är faktiskt ganska stolt *sträcker på mig*






Här är några av dom superfina örngott jag ropade in på auktion igår. Jag ropade även in två bord för 25kr :)


Ha en trevlig kväll, det ska jag ha. Kika på Prision Break och poppa popcorn........

8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken fin och mysig blogg du har!!! Till mig kommer du om du mailar på underenvind@telia.com, så skickar jag dig en inbjudan! Ha en skön kväll! Kram Sara

Solsjö - Under en vind sa...

Godmorgon! Inbjudan har skickats! Ha en bra dag! Kram!
pst...hör av dig om den inte når fram....(den kommer som mail....)

Lavendel & Romantik sa...

Hej gumman vad mycket fint du gjort.....Jag är oxå stolt över dig ;-) Kram &Puss/Mamma

Maria sa...

Jättefina strutar du gjort!!

linnea-maria sa...

Hejsan
Det var jättefint pyssel! I går upptäckte jag att Tuli lekt frisör med en av mina smällkarameller, sabla unge. Min jobbdator är lite konstig så när jag kikade in hos dig nyss för att kommentera så visades ditt förra inlägg, så där har jag också kommenterat! Ha en skön dag / linnea-maria Själv ska jag äta "julbord" med mina "roliga" arbetskamrater...

Stina sa...

Du kan du , vännen. Kramis

Stämningsfullt sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! Det verkar vara väldigt fint hemma hos dig :) Vilket fint kakfat du har på hyllan i köket!

Marie sa...

Hej Frida!
Tack för kommentaren hos mig och välkommen till bloggvärlden. Klart att du får länka! Vilka underbart fina strutar du har gjort!

Kram Marie