fredag 23 november 2007

Lite från mina väggar.....

Liten bild från en hylla i mitt vardagsrum, en sliten gammal björn och sambons barnskor som blivit guldspreyade, och en burk från Indiska. Konsolerna är också från Indiska hyllan har vi gjort av en gammal planka som vi sågat itu och målat.

Och den här hylan sitter på väggen bredvid, en liten väska jag hittat på loppis, hyllan är från Indiska fast jag har den uppoch ner då jag tyckte det blev mysigare. :-)



Den här söta undertröjan har jag fyndat på Tulavippan som är en väldigt stor och underbar loppis som ligger i Gagnef.
Den hänger även den i mitt vardagsrum....

Kram och trevlig helg.......

6 kommentarer:

faster atta sa...

Såg att du handlat på Gruvgatan 13.... Den butiken verkar vara så otroligt härlig. Själv bodde jag i Falun i några år när jag läste på högskolan där men då fanns inte den butiken.... Vet du om Kukilikana finns kvar?? Eller hur det nu stavades... Visst får du länka, det vore bara roligt!

linnea-maria sa...

Hejsan raketbloggarn!! Vad kul att du fotar av ditt hem. Jag hade ingen aning om att hyllan var upp och ner vänd (jag har lagt märke till den). Jag trodde det var en sådan bokhylla som man sätter tavlor eller böcker på. Ha en trevlig helg /linnea-maria

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Vilken fin blogg du har och självklart får du länka till mig.
Jag lägger till dig i min lånklista också. Kramar Karin

Lavendel & Romantik sa...

Hej gumman så fint du har det.....Tack för din hjälp idag utom att gömma godiset för din pappa...........Love you / Mamma

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen till inredningsbloggvärlden Frida! Mycket vackert hem du har och jag förstår var du ärvt den goda smaken ifrån !!

Mari.-

linnea-maria sa...

Visst är det inspirerande med bloggar. Mycket tips och idéer får man. Jag håller på att sy en vit soffklädsel, lite crazy, med tanke på monstren där hemma. Jag hoppas verkligen inte att Cornelia blev smittad av Alfons. Han hade precis börjat hosta när vi åkte till er. Men han hostade två nätter och sen gick det över. Ha en bra vecka. kram /linnea-maria