tisdag 4 december 2007

Hej igen!

Ja jag har nog blivit helt beroende av att blogga :/ Men faktum är :) att sambon jobbar och imorgon kommer jag att jobba hela dagen och då kommer jag nog inte att lägga in nåt nytt, så då lägger jag in två inlägg idag :-) hahahha
Här ser ni min nya strut som jag gjort av tapeten jag nämde i tidigare inlägg....
Jag ska köpa lite grönt som ska få vara med i arrangemanget, växter alltså ;)
Det kommer nog inte att bli mycket juligare färger än så här hemma hos mig i år. Men det blir julstämning ändå.
Krraaaaaammmm/Frida

13 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Vad fint du gjort,gumman.......det ser jättefint ut.Vad duktig du är då.....pysselfia.....Älskar dig gumman/Mamma

Solsjö - Under en vind sa...

Underbart fina saker du gör!!! Visst hittar man stämning hos dig! Kram!

linnea-maria sa...

Jaa gissa om man är beroende!! Det trodde jag inte om mig själv! Dina strutar är supersnygga! Det ska bli så kul att se butiken. Skyltfönstren lovar gott! /linnea-maria

linnea-maria sa...

Hey!!
Hon är så go din lilla unge. och så hon pratar "titta" "bejby" "där" och hejdå och annat som man inte hörde. En väldigt verbal liten dam. Och intresserad av katter. Men när öppnar ni butiken är det på lördag???? Visst är jag tjatig? /linnea-maria

Unknown sa...

Hej Hopp!
Är ofta inne på din mors sida, men när jag skriver kommentarer får jag alltid ett mail om att det inte fungerar...vet du vad det beror på?? Kramar Malin

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!

Samtidigt önskar jag en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram
/Lina

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Vad fint allt är hos dig, du gör supersnygga saker! Önskar en härlig jul Och kramar från mig! Karin

Unknown sa...

Det var ett tag sedan du bloggade...kan det va så att du hjälpt mamma med butiken ?? =)kramis Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt god jul!!! Juliga kramar!

Hem och Lycka sa...

Underbart! Gillar din blogg, länkar dig, hoppas att det är ok. Annars får du säga till! Gott nytt år, kram!

AnnaMia sa...

Va fint du gör! Jag måste ta mej i kragen och åka till din mammas butik. Bor inte långt bort!

Jag ser ju att det är värt ett besök

Kram

Unknown sa...

Hej vännen!!
Tror inte att du är så jätteberoende!! =)....Det var ett tag sedan du gjorde ett inlägg nu, hi-hi... Ha det bäst! kramar Malin

Millas hem sa...

Jag håller absolut med om att "fastna" i bloggandet, men om ett tag kanske det kommer ett piller, som botemedel) för att hjälpa oss ur detta! :) Alla bilder du visar är otroligt fina!
Jag kommer gärna att titta in här igen.

Kram Camilla (Ny inom bloggvärlde)