tisdag 4 december 2007

Ja, så här såg pyntet ut innan det fick bege sig till Majsans skyltning......

En mycket dålig bild taget från utsidan, men det är mina strutar, hjärtan och kors som pryder granen och lite här och där i fönstret :)
Mina gamla Ikea hästar har faktiskt fått komma fram igen. Tycker dom är så fina och passar så bra in nu när det närmar sig Julafton!!!
Här är ett axplock av mina etketter som jag ska sätta på julklapparna, dom är vita på baksidan så att man ska kunna skriva på dom. Lägg gärna märke till den längst fram, den är gjord av en jättefin tapet jag fick av min kära mor som blivit över när dom tapetserat i butiken. Den har dom på disken. Riktigt snyggt blev det, ska bli kul när man kan lägga ut lite bilder innefrån,
iaf så ska jag göra lite pyssel med tapeten. Ska även äntligen hämta hem en symaskin imorgon (kanske i dag) och då kan man börja ordentligt :)
Jag blir så glad över att ni som hittat till min blogg har hittat hit och skriver så otroligt snälla, positiva saker. jag få enorm energi och skaparlust av era fina ord. Tack!!!
Puss på er//Frida

6 kommentarer:

Lotta sa...

Hej! Nu har jag också hittat till din nya blogg! Gu så spännande det är med din mammas butik. Jag minns hur vi satt för länge sen på FL och snackade just om att hon borde satsa på något eget! Häftigt!

Jättefint pynt du gjort! Du är så duktig!

Kram
Lotta

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta hit : ) Vad fint du har pysslat och pyntat!

Trevlig kväll,

hälsar en okänd skata : )

"M" sa...

Vad mkt fint du visar...hittade din blogg precis...kram

Unknown sa...

Ja visst får man!! =) Underbara saker du gjort!! Puss å kram Malin

Handplockat sa...

ååh så mycket fint du visar
helsnyggt alltihop
ha en bra Fredag
och en god jul

tjingeling

Anonym sa...

Åhh, jag gillar etiketterna! Väldigt mysig blogg också! =)

Mvh Marit