tisdag 29 januari 2008

Lite från sovrummet

Svart och guld i sovrum är härliga maffiga färger tycker jag. Jag kommer att överdriva lite i min inredning i sovrummet framöver, och det beror på att jag behöver ett rum att exprementera lite i. Så mer guld och barrockt kommer det att bli.




Lite från mitt sovrum, penseln har fått ny färg och svept över några kandidater. Men måste få säga att det blev en härlig karaktär och känsla i sovrummet.....


Pedistalen har jag naturligt vis penslat lite av "den gamla goda färgen"

3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter helspännande!! Det ser jag fram emot!! Tack själv för dina fina ord...och för att du finns ti-hi.. =) Kramisar Malin

Lavendel & Romantik sa...

Snyggt min lilla skitunge...Kram på dig Mor din ;-)

linnea-maria sa...

Hejsan. Vilken fin hängare du har på väggen. Du får leta efter en massa 1800 tals prylar i nybarock att fylla sovrummet med. Själv håller jag ju på och leker med sådant i min hall. Kram /linnea-maria