fredag 1 februari 2008

Lite bilder med sånt som jag gillar från mitt hem





hahahha behöver jag nämna att denna hänger i min dotters rum?

Mmmmm kärlek, tycker mycket om min klädhängare som hänger i hallen...

Älskar gamla telefoner och dyl. Den här godingen står bredvid mig just nu :) har den vid datorn....
Detta är några av mina faovriter i hemmet.
Hoppas ni får en mysig helg. Själv ska jag jobba på lördag men när jag kommer hem ska jag och sambon dricka vin och måla om matsalsbordet samt renovera sex stolar jag fyndat på auktion.
Massor med kramar//Frida

8 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Fina saker har du...Gumman...Kramiz/Mamma

linnea-maria sa...

Hejsan Frida-tösen! Och jag som har varit hemma hos dig vet att det är ännu finare än på dina trevliga bilder. Kram /linnea-maria

Lavendel & Romantik sa...

Puss på dig....mamma

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh så vackert du har hemma! Sådan mor sådan dotter, och då syftar jag på Dig och Majsan... underbart hem! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina detaljer hemma hos dig!!!! Kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

vad fint du har det..underbar öppen spis!!

Härlig gunga...en sådan har vi med...inhandlade i Mexico!!

Unknown sa...

Låter spännande!! Det ser jag fram emot att vi får se snart...=) Ha det så gott! kramisar Malin

Mitt vita lantliv sa...

hejsan svejsan,

Tackar för de fina orden, det ser lite annorlunda ut nu,
Japp jag lägger in nya bilder idag håll utkik...
Fina färger du har i köket,

Syns snart
Kram Daniel