onsdag 20 februari 2008

London


Japp lite semester måste man få ha ibland. Jag måste säga att Londom är nog en av mina absoluta favorit städer. Och jag har varit runt lite ;)
Här har jag precis klivit ut från hotellet och det ni ser i bakgrunden är Trafalgar sqare. Vi bodde helt perfekt, mitt i smetenHär står min darling framför en relativt känd Ben ;) och myser i solen.
Ja det här är väl vad livet handlar om. En kall öl, fish and chips på en båt i London med solen som faktiskt värmde i ansiktet.
Ja ett lite mer privat inlägg idag. Men vilken underbar stad och vad mycket inspiration man får där!!!!
Ha en underbar vecka, Kramar Frida

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad mysigt det ser ut. Hoppas ni hade det underbart.Kramelikram på er! Mia

Lavendel & Romantik sa...

Jäklar vad mysigt det ser ut.....Vill ju oxå dit, typ nu!!!!!!!!!Tack för att du hjälper mig.....Kram på dig gumman/Mamma

me and alice sa...

Åh, jag älskar också London.Visst är det mysigt. Har bott där några år för lääänge sen...
kram susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Vad härligt soligt det ser ut!!

Besökte London våren 2000 och då hade vi sköna dagar!!! Hoppas att vi kan återvända för att låta barnen uppleva det också!

Ha det gott, kram!

Anonym sa...

jag älskar också London, jag hoppas att kunna åka dit i sommar, finns inget underbarare än att trängas med alla människor från alla kulturer i ett varmt London, jag lovar

linnea-maria sa...

Ja jag skulle inte ha något emot att få fara dit igen som turist denna gång. Sist jag var där för 10 år sedan vart det något helt annat..../linnea-maria

Anonym sa...

Hej gums! Kommer ihåg att du fyllde år härom dagen. Grattis i efterskott, hoppas du fick mycket fint. Kramis

Unknown sa...

Älskar London!! Förr var jag där typ 2 gånger om året...nu var det dock längesedan =( Köpte du nåt myspysigt?? Brukar alltid vid Piccadilly cirkus..oxå mitt i smeten!! Ha det gott!Kramar Malin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Kan bara hålla med...ÄLSKAR London!!! Underbar stad..msassa vackra butiker stämningen, alla sevärdigheter!!!
Blir så avvis..vill tillbaks!!!

Trevlig Helg!! Millan heter Jag!!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Frida!
Kul att hitta hit, hade ingen aning om att du bloggade fast nog borde jag ha anat...

Jag är sååååå avis på att du varit i London nyss. Jag älskar den staden (bodde där i 7år, 94-01), och har inte varit dit sedan jag flyttade därifrån. Dina bilder ger en sådan underbar känsla...
Ja, det blir nog till att börja spara lite...
Tog ni med lilltjejen eller stannade hon hemma? Det är ju typ mitt största problem med 4 barn...

Ha det så gott!
Nu ska jag kika vidare på din blogg, nyfiken som man är! ;-)
Kram Hanna

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig en skön och mysig påskhelg! Kram!

Unknown sa...

Hej Fridis!!
Vore roligt att se om du hittat på något mer sedan london!! =) Ha det så gott..kramar Malin

Frida sa...

Hej!
Åh vad kul att åka till London. Dit skulle jag med vilja åka. Fin blogg du har!
Kram Frida